Tuesday, May 25, 2010

Fuzael getting better

kusyuk driving nampak!

Pasal entry smlm aku still nak biarkan tergantung.. now aku bersyukur kerana my little Fuzael dah kembali sihat. Tak ada batuk, selsema, cirit birit & telinga nanah dia pun dah mula berkurangan. So tips2 for mums out there.. kalau ur baby kena batuk2 & selsema sapu vicks utk kanak2 warna purple kat tapak kaki baby all the time & pakaikan socks.. InsyaAllah perlahan-lahan baby akan sembuh.

Fuzael dah ada byk surat reference ke hospital tapi aku tak bwk pun. Sebab leceh tak tau nak letak abg2 dia kat mana. Lagi pun rawatan dia sama je kat klinik. bg neubulizer every 4 hrs. baik duk kat umah. Boleh jaga abg2 dia.. even kena ulang alik gi klinik pun aku sanggup janji aku leh duk umah... home sweet home.. umah bersepah pun still umah aku.. & tak payah aku susahkan org lain utk jaga anak2 aku yg boleh tahan nakalnya.

Aku penat hari ni melayan karenah anak2 nak mainan & potong rambut. So entry aku kali ini biar la pendek je.. Fuzael pun dah mula bunyi.. nak dukung la tu! bye

No comments:

Post a Comment