Friday, May 7, 2010

Am I too fussy?

certain thing yes. Pasal susunan baju, cara lipatan baju, susunan barang dalam rumah & keadaan anak-anak. Aku paling tak suka kalau campur aduk hanger dalam almari, baju salah susun & sudu susu anak bercampur or hilang! aduh.. klu aku complain that mean aku tak hargai pertolongan org. tapi kalau dibiar aku balik yg susah & sakit mata/hati.

aku cuba terima seadanya tp bila aku start sakit hati, aku jd sakit kepala sekali. Teruk betul cerewet aku ni. Ni sekarang sudu susu anak aku dah kena buang... aduyai!! dah kena beli susu dalam tin. nak sudu punya pasal. kalau tak sukatan susu ngan air dah tak sama. khasiat susu pun dah tak berapa tepat. Aku takleh complain. org dah tolong aku, tu dah patut aku bersyukur. Aku cuba buang perasaan sakit hati ini. Beli aje susu dalam tin. Tapi ekonomi tak berapa bagus. Kena tunggu gaji ler jawabnya.. hadap je la..

Ni jap lagi aku nak kemas baju. semua baju kena lipat balik... sigh...

No comments:

Post a Comment