Thursday, June 3, 2010

FB oh! FB...



hahaha... suka aku bila tengok FB ni.. macam2 hal ada..

Bila dah sent post.. dah takleh tarik balik... kalau delete org dah baca dah.... dooww... jd la terlajak perahu boleh di undur.. terlajak comment? sendiri mau ingat... It happen to me also... aku comment lebih2.. tangkap sentap pulak! so aku malas nak cari pasal lagi.. aku delete terus dia dr list friends aku.. PUAS HATI AKU! biar aku tulis besar2 kasi clear yg aku betul2 puas hati.. sebab mulut aku jahat.. apa yg aku comment semua tulus dan ikhlas.. takde plastik2... klu kau takleh terima gurau.. duduk diam2 kat tepi... jgn kacau view cantik aku.. baru clear FB aku mak! hahah bila aku dah delete so aku tak nampak semua post or gambar eksyen dia.. aman mata mak you!

tu satu kes...

kes kedua bila kita nak pg bercuti tapi tak nak certain org tau.. tp org itew ada dlm list kawan2 kita.. tapi kita still buat post yg menunjukkan kita nak pg bercuti.. so org itew nampak la.. jadi la peperangan alam maya.. amik kau! jawab la.. menggelabah member.. hahaha... pakat2 call kawan2 tanya apa nak buat... aku larik!!! malas nak masuk campur... lantak ko la.. gaduh la kat tengah2 padang sana! kena fire ultraman makcik ni.. takde perisai kau..

kes ke 3... sampai kena buang keja pokcik nih!

ha.. ni pun satu samdoll!!! baru start keja.. lps tu nak mintak cuti tak tau nak bg alasan apa.. call bos kata bini sakit tenat kat ICU. cancer.. tak lama lps tu hantar sms kata bini meninggal.. the whole entire office terkejut even aku tak kenal sapa mamat nih.. pun terkejut.. buat2 kenal je la.. baru keja seminggu mana aku kenal.. pakat2 simpati.. collect duit bg derma.. ishk2... kesian anak 4 org kecik2 lagi.. bini dah mati.. so aku yg jahat ni betting la.. mesti dia kawin lain even kubur bini basah lagi..

Bini mati apa.. dia tak balik bercuti lagi dah kecoh satu office dia berposing baek punya kat kenduri kawin member.. yg samdolll pun satu hal pegi hantar kat FB sapa suruh? dah kau tau ada officemate yg kau dah add dlm FB. So diorg tau la sandiwara kau doll! HR call rumah wife dia sihat walafiat! takde cancer2 nih.. apa nak dikato... kena buang kerja kawan.. baru terbongkar HR tak buat keja betul2.. main amik org penipu mcm ni.. hahaha.. amik korg! suka aku dgr gosip2 mcm ni..

So tak payah la korg nak merengek2 dlm FB, meluah rasa cinta.. bukan semua org suka baca,.. aku pun kekadang ada jugak antar kata rindu kat laki aku.. no respond from him.. buat malu jerk! laki macho mana leh merengek2 dlm FB, hilang jambul rambut sey!!

kalau nak bergaduh dlm FB tak main la.. tak puas ati meh la jumpa face to face.. ada berani?? aku pun dlm dua jugak nak gaduh ke tak.. huhuhu ganas la konon.. chait! pigirahh.. kena sound sikit dah takleh tido malam.. blah la..

No comments:

Post a Comment