Friday, May 14, 2010

I need help?

Yes! I need someone to be here with me but that person must be good listener and give me a good feedback. The best person is, Psychiatric.

Aku tak tahu emosi aku turun naik. Kejap ok, kejap nangis. Stress! aku tak tahu apa puncanya. Kebosanan? mungkin juga. Cuma lately ni aku kerap sgt stress. Bila aku memikirkan anak-anak aku, mulalah emosi aku tak tentu arah!

Aku ingat balik hari-hari yang aku lalui seorang diri. Check-in hospital sorg2. duduk dalam ward 3 hari 2 malam sorg2. Discharge hospital pun seorang diri. So... this is it... my life!

Semalam Kael merungut. Sebab parents kawan2 sekolah dia dah dtg sekolah buat occupation talk. aku nak ckp pasal apa? Housewife? or kerja aku dulu? Sorry kael.. ibu tak tau nak ckp apa klu ibu dtg nnt. Then baru aku mula nampak life aku kosong.

Susah senang aku seorg diri. Aku sakit tapi aku tak boleh rehat. Aku mengantuk tapi aku tak boleh tido. Aku nak berborak pasal isu-isu terkini tapi tak tau pada siapa. Aku nak share kegembiraan badminton Malaysia tapi dengan siapa? Aku kesunyian ke? entah lah...

aku nak belajar buat kek tapi tak leh nak attend class. takde siapa nak jaga Fuzael. Lagi pun aku mana ada ketuhar.

dah la.. Fuzael nangis.. lain kali la aku sambung

No comments:

Post a Comment