Thursday, May 20, 2010

Fuzael reaching 10 months

Today 21st May, Fuzael 10 bulan. yay! & today aku leh rasa gigi bawah nak tumbuh.. Dugaan!
Dia merengek. takleh tido. sakit agaknya. Aku bg gripe water pun tak jalan! hah!

Less than 20 days my husband akan balik yay! lagi....

Planning nak pergi bercuti ke Bukit Merah Laketown Resort. aku nampak dlm tv mcm best je water park dia.. confirm Kael & Rafael seronok! Ni nak kena beli swimming suit muslimah ni. baru leh mandi2.. heheh aku pun dah nak jd macam bebudak... hahaha...

Semenjak si Rafael boleh bercakap ni.. byk dah soalan dia memeningkan kepala aku. macam mlm semlm dia complain. dia kata Ibu sayang adik. Ibu tak sayang dia.. aduyai... jenuh jugak la aku memujuk dia.. sampai aku terpaksa biarkan fuzael sesorg dlm babycoat & aku kena peluk dia sampai dia tdo.. nasib baik si angah ni senang tdo.. huhuhu

hujung bulan depan ely nak kahwin.. sorg lagi adik aku akan bertukar status.. Tapi aku tak sure diorg ni leh lepas tak dr lingkungan Pn Normah.. Aku malas nak comment pasal tu. Nantilah aku share bila sampai masanya nnt.. ok..

No comments:

Post a Comment