Saturday, January 29, 2011

Last minute order yg menyeronokkan



1st time aku gi tengok bola kelate lawan.. aura dia buat aku teruja & kekadang hilang kawalan.. lantak la.. janji aku seronok..

Last minute boss dapat balik dr Team Building.. aku dah kata dia mesti xleh tahan keterujaan nak tengok perlawanan piala Subangsih... Aku merengek nak ikut.. boss pun bg.. yahooo!! gamble je la tiket ada ke tak..

So kami bertolak awal.. sorry boys.. bukan ibu tak nak bawak.. tapi nnt korang lemas.. org ramai sgt! nak plak angah cepat boring. nnt baru start main dia dah ajak balik.. duduk rumah yea sayg.. bagi can ibu ngan abah nak dating.. muahahaha...

Dalam perjalanan kami singgah kat kedai motor sebab lampu depan tak nyala.. hati aku dah gusar.., ada lgi ke tiket ni.. bila lampu dah ok boss pecut masuk highway... nasib baik aku expert jalan.. so jumpa la stadium shah alam.. & rezeki aku tiket banyak lagi.. yay yay.. punya la ramai manusia.. of course Kelate!! hahaha.. sorry selangor.. even aku pure KL urban.. but cintaku pada Kelate.. i dont feel it wrong!! persetankan kata2 hina kelatenese.. ;p

Then lps solat maghrib kitorg gi cari port view cantik. hehehe.. boss beli nasi lemak.. Perut sebu.. aku tak tau kenapa.. excited kot sbb 1st time tengok bola live kat stadium.. dulu masa aku kecik2 penah la arwah abah aku bwk gi tengok Final FA perak lawan selangor.. still aku tak sokong selangor.. huhuhu ikut abah la beb! sokong Yob kejor Yob!! hahaha

Best bila penyokong2 kelate ni jerit2.. Tapi boss mcm tak feel je.. dia mmg jenis tengok bola diam je.. mulut aku je yg bising jerit2.. ada lak rebana ubi.. lagi rancak suasana.. aku suka!!! Bila dah masuk 2nd half boss baru dengar suara.. aku paling over!! lantak.. baru puas tengok bola live klu tak jerit2 kat stadium.. klu dah duduk keras mulut tak bukak baik tengok kat umah... ceh!!

aku siap jerit gomo kelate gomo!! go go go... lastly selangor balik selangor... hahaha bila kelate dah score 2 bijik!! tu jeritan yg paling aku suka!! hahaha... lps ni klu kelate masuk final lg.. aku nak pegi tengok lagi... boleh yea boss... pleasseeee..... muuaaahhhh

so kat bwh ni korang tengok la view kepadatan penduduk kelate di stadium.. sorry bro.. selangor tak masuk dlm lens camera ciput aku ni..

Boss.. hahaha i luv u la!!

Aku suka sticker ni .. mlm tu aku tak cuci muka.. pakat tido terus..

Tak dapat bergambar ngan orang dia.. dapat ngan baju dia pun jadilah!! hahah sorry Elia...

Aku duk mencari baju lengan panjang.. takde.. frust!!





Tahniah Kelantan.. Aku harap lagi banyak kejayaan akan menyusul selepas ini.. Pada beruk2 yg baling mercun ngan botol air tu.. bawak2 bertaubat la.. ewah.. mcm ramai readers je aku ni.. bukan ada org baca pun.. muahaha.. biar la.. aku syok sendiri di blog aku sendiri..

No comments:

Post a Comment