Wednesday, January 12, 2011

Abah... kita rindu kat abah...

Smlm, pengubat kebosanan Kael sebab tak pg sekolah, Aku bawak diorg gi IOI mall. Planning nak beli buku la konon2.. Last2 beli mainan jugak.. dr jd seniman air mata, dah boleh senyum sampai ke telinga.. ceh!! Kat rumah dah ada byk dah Omnitrix Ben-10. Aku dah takleh nak bilang dah.. Tu si angah ada hati nak ajak aku tengok wayang tu!! tak payah la.. tak sampai setengah jam dah ajak aku balik agaknya nnt... anyah sayag rumah...

Yg si Kael plak, dia mintak buku yg takde.. komik Ben-10 ni ada dua jenis. 1- Ben-10 (versi Ben-10 kecik) yg ke 2- Alien Force (Versi Ben-10 remaja). Tapi Kael ni dia menangis2 nak buku ultimate alien. Mana ada! Itu episode dalam comic tv je.. bukan majalah.. aduhai.. sampai menangis2 nak buku tu.. mana aku nak cari.. CD pun takde.. aku mlas nak pujuk aku tinggalkan dia kat kedai buku tu.. si angah plak terasa sedih.. dia join nangis berduet! Anyah sayg abg yong.. huhuhu.. lps tu aku suruh dia gi pujuk abg dia.. Tau dia ckp apa.. "Abg yong jom.. anyah syg abg yong.. abg yong jgn buat ibu mayah..." cair je hati aku ni... hishhh!!

Bila proses memujuk dah ok.. & senyuman dah mula terukir di muka Kael. Aku bawak diorg gi makan kat foodcourt.. Macam biasa makan nasi ayam kosong ngan sup fishball... Anyah paling lapar.. habis sepinggan dia makan... siap suruh aku gi beli sup fishball lg.. Lps tu Kael ni main2.. nasi dia tak abih si angah pun sound.. "Hei abg yong, makan cepat. Jgn buat ibu mayah!" hahaha.. bila memikirkan keselesaan jln2 ngan budak dah besar2 ni.. aku mula berfikir.. malas dah nak beranak.. malas nak bwk susu.. klu ada baby ni pergerakkan terbatas...



hehehe boleh yea sayang... 3 hero cukup la yea!! hehehe...

No comments:

Post a Comment