Sunday, July 10, 2011

Diary 10th July 2011

Dah lama aku xbuat diary kan.. oleh kerana aku dah xde topic or tips nak bg.. so nak tak nak korg baca je la..

Pg ni hari sukan sekolah Kael. Dia mcm malas dah nak pergi sebab dia kata setiap kali latihan team dia mesti kalah. Sama ada ramai sgt ahli pasukan atau team dia lari xlaju. Tu alasan dia setiap kali balik sekolah dgn muka monyok. Aku paksa jugak la sebab ni je channel yg dia dibenarkan keluarkan semua keaktifan dia.. Tapi klu korg nak tau, yg paling seronok tadi, si Fuzael. Dia paksa aku beli belon harga RM7. Selagi aku xbeli selagi itu dia duk terpacak depan belon2 tu.. aduhai... punya la mahal belon ni.. lps tu boleh hilang plak.. sapa la yg curi belon ni.. takpe la.. dah rezeki dia.. amik je la.. halal... hahaha




Mikael masuk satu acara je.. lari kepit bola. cuaca pun mendung je. Tak panas sgt. Nasib baik xbyk sgt acara. Teringin aku nak tengok Mikael masuk acara balapan. Sudah pasti aku melompat menyorak sampai hilang suara. Gerenti!

Isi tank dulu buat bakar tenaga.. hehehe

Aku sempat la snap gambar masa dia berlari. Tapi ada sorg pelajar ni buat aku semangat. Dia chubby, tapi aktif! Suka aku tengok dia comey! geram! klu dpt aku nak peluk dia puas2. Tapi Alhamdulillah, dia dapat naib johan. Ok la dia gembira bila dapat hadiah. So dah banyak koleksi piala2 dia kat dalam bilik dia tu. Kalau Kael masuk sukan, akulah yg paling bersemangat nak bg sokongan. hehehe... Klu boleh aku nak jd personal coach utk dia.. muahahaha....



Bukan senang nak dapat tengok ni..





sorry lambat 5 hari aku posting entry ni.. busy jaga fuzael demam!...

No comments:

Post a Comment