Friday, July 29, 2011

Berubah di ambang Ramadhan

Aku lately ni xde apa yg havoc utk di tulis kat sini. Fuzael pun xde check up. Aku cuma menyibukkan diri dengan memasak, belajar buat kek sendiri.. nasib baik menjadi... hehehe

Cuma ada sesuatu yg menyentuh hati aku lately ni. & aku bertekad nak berubah demi dia yg tersayang.. Maafkan saya.. Saya janji saya berusaha utk jd isteri terbaik buat abang...



Saat ini aku mencari baju2 kurung cotton yg selesa & murah utk aku pakai bila keluar ke kedai or ke mana saja.. tak kisah la.. RM39 pun ok je.. janji leh pakai... ni ada 2 pasang kain cotton tak tempah lg. Kat mana la aku nak tempah time2 nak dekat puasa ni. Org dah tak amik tempahan lg.. hmm xpe la.. pakai je la mana yg ada ni. boleh je kan.. hehehe...

Aku takde niat nak bg nasihat ke apa.. sbb aku ni bukan bagus sgt pun dlm agama ni. Cuma aku nak ingatkan diri aku sendiri. Sbb aku byk buat dosa.. selalu mengeluh marah boss, marah anak-anak....kesian.. kurang kasih syg jdnya budak2 ni.. so biar la aku berusaha nak cari pahala walaupun sedikit. kan! hehehe.. ok la smpi di sini saja.. da..

No comments:

Post a Comment