Sunday, May 1, 2011

Full stomach!!

Aku balik rumah mak ari ni.. lama dah aku tak jumpa dia.. since bibik lari.. rindu la tu! hahaha

Planning ari ni gi makan kat restoran Al- Rawsha kat Jln Damai KL. Tp restoran tu dah pindah gi Kg Pandan.. dekat ngan roundabout Kg Pandan... Makanan dia ala Lubnan. Aku amik menu chicken mandy ngan lamb mandy.. Nasi dia giler banyak! 5 org makan pun tak abih.. anak2 aku biasa la.. byk karenah.. letih nak layan.. air fresh oren satu jug, aiskrim 2 set, & spagetti. Ayoi adik aku order bukan aku tau.. Lps tu korg tau berapa total dia.. RM200! hahaha.. tp mmg kenyang giler.. makan byk sgt.. taste dia bg aku ok la.. sbb aku tak berapa minat nasi arab ni.. tapi aiskrim cashewnut dia.. mmg sedap! patutla kos dia RM15. Kalau nak pg ramai2 korg standby la 2 3 ratus yea..


rupa bangunan restoran tu




rupa chicken & lamb mandy


No comments:

Post a Comment