Saturday, April 30, 2011

SAY NO TO PASAR PUDU

Serius... After berjalan melintas dalam pasar pudu tadi, aku berazam takkan membeli belah di pasar pudu. Why? meh sini aku explain... baca baik2...

Pagi ni, planning nak gi zoo (angah panggil JUL.. hahaha)... tapi kuar umah pun dah lambat so cancel la gi JUL, so boss corner masuk jalan nak ke Muzium TUDM, xjd plak.. lps tu budak2 ni ajak gi KLCC, boss reject (ceh!) lastly dia bwk gi pasar pudu. Reason, nak beli mainan.. kat sana murah sket.. I guess so.. Kekecewaan terasa, walaupun sket sebab aku pakai baju lawa, make up cantik! Dah tu lak aku pakai kasut tinggi!! alamak.. spoil betul.. aku 'berjangok' hanya dpt pg pasar pudu!! sungguh kecewa... aku siap bwk kamera ingat nak bergambar ngan haiwan ke.. or helicopter ke. Hampeh.. yg bertambah hampeh ialah, aku tersalah masuk dalam pasar yg menjual daging 'kaki pendek'!! Nak tau apa yg mengejutkan aku.. kedudukan penjual daging 'kaki pendek' ni bercampur baur dengan org jual sayur, ikan & seangkatan dengannya... arghh!!! aku silap tak amik gambar.. bukti utk korg tengok apa yg aku nampak td.. rugi2.. ishk.. so kawan2.. ambil pusing lah nasihat aku. tak payah la membeli kat pasar pudu tu.. aku ngan boss mmg dah takkan pegi sana membeli lauk pauk.. sampai bila2...

So moral off the story, jgn pakai cantik2 pg pasar.. tensen je... hehehe...

No comments:

Post a Comment