Wednesday, May 25, 2011

Dairy - 23rd May 2011





Lambat? ya.. i'm busy.. sort of... (sigh)

on this day, aku pg service kereta.. ramai new staff. ada perubahan la srang ni. diorg serve free breakfast, nasi lemak, karipap, pau sambal & kuih ketayap. Angah makan karipap 2 biji.. wo... pedas pun dia telan jugak.. mmg dasar tak memilih budak ni.. good..

amik jgan tak amik kuih.. benda free tu..

makan duk diam2 yea
biasa la.. pg service time office hour so takde byk kereta la.. ada 2 biji termasuk kereta aku.. so tak makan masa byk sgt. then aku bwk budak2 ni gi Bangi. 1st of all aku ingat nak cari baju kurung utk wedding Faiz.. tp takde yg berkenan di mata aku. So aku nampak restoran Ice Room.. hehehe.. so tanduk aku naik..


Ok boys.. lets eat there.. hahaha

tengah tengok menu nak order apa... ahahaha

Angah paling suka. Dia straight away order ice cream strawberry fresh! hahaha aku order Haka mee, tak tau la tp waiter tu suggest menu ni sbb tak pedas. & aku order porridge ayam.. still xpedas jugak.. well makan menu anak2 dulu then baru menu ibunya.. hahaha

tp mcm biasa diorg buat mcm kedai sendiri.. lari sana.. lari sini.. makan tak reti duk diam2.. mls dah aku nak marah.. janji korg makan..

ada gambar lain lagi.. tp internet slow sket.. nnt aku update lg ya.. tunggu...




No comments:

Post a Comment