Wednesday, May 25, 2011

In Love! hmm...


Aku now malas nak kuar shopping pasal aku duk melayan Korean drama tanpa jemu!

Title drama tu Playful Kiss. Hmm.. 1st reason dia ya la.. pasal hero dia cute.. hehehe... klu hero je hensem tp citer tak best tak guna jugak.. BUT! citer ni bg aku mmg best! lakonan Kim Hyun Joong dah mula bagus. Mmg sesuai dia dengan watak Baek Seong Jo. sesuai la dgn muka cute dia tu..

pada pendapat aku, citer ni yg buat aku suka layan sebab watak Oh Ha Ni & Baek Seong Jo. Cerita dia best, Oh Ha ni jenis yg periang. so passionate dgn apa yg dia buat & semua demi Baek Seong Jo. Dia sanggup jd apa saja demi bersama lelaki idaman dia. Dan itu mencairkan hati, dan menjatuhkan tembok ego Baek Seong Jo. Aku suka keserasian mereka dlm drama ni. Mcm real.

Hmm.. aku ada byk benda nak share psl drama ni tp aku nak kuar jap.. mlm ni la aku update.. ok? da..

No comments:

Post a Comment