Tuesday, June 29, 2010

Cont .: Diary-all-in one

Meh sini aku sambung lg. itu pun klu aku ingat la detail activity aku tuh! hahaha lantak!

Sepanjang 3 hari duk kat kg takde apa yg menarik. aku pun tak shopping kat mana2 pun sbb aku dah planning nak shopping kat Cameron Highlands... aku nak borong bunga!! Cuma kali ni aku yg memasak. Sebab tangan Chek berbalut. So chek sila duk tepi. Biar menantu dia yg memasak. Tapi masih lg di tahap tak berapa nak excellent sbb tomyam tak berapa kick! Chek kena turun padang kasi adjust rasa. Baru terasa tomyam dia...

21st June 2010 - Monday

Aku bertolak balik ke KL dlm kul 9am. Seperti yang dijanjikan kami singgah sebentar di Cameron Highlands. Aku borong bunga ros 4 jambak. Satu pasu bunga ros hidup saiz besar. Sayur2.. lps makan tengahari terus bertolak balik. Ikut jalan ke Tapah. Berliku2.. kiri kanan... jln Simpang Pulai elok sikit... Sampai rumah dah petang. penat giler! tapi mmg best. Alangkah indahnya hidup bila dapat spent masa dgn anak2 & lelaki tercinta.. urgh!!!

now... 3rd July.. byk hari aku tertinggal blog aku ni. Bz... memasak, membeli dan menjaga Fuzael. hmm... bila nak pegang pc je abg dah menjeling.. aduh.. geram je rasa hati bila dia tanya tak update ke blog? lagi mau tanya! malas la nak cari pasal. rugi je merajuk2 nih. Dah la cuti tak lama.. Planning nak gi i-City tak penah jadi.. asyik hujan je.. bila abg dah naik kapal tak hujan lak! macam dah kawtim ngan bomoh hujan je laki aku nih!! mesti sengih2 je dia baca post nih..

ni aku nak upload gambar2 yg bg aku dah cun abih la... hehehe

Bunga ros yg aku borong kat Cameron Highlands..

Mamai di depan pintu rumah.. apa la..

Kasi geram sket...



No comments:

Post a Comment