Monday, June 7, 2010

Tikam kawan sampai mati!

Kambing pun dah takde keja dah...


Yes! kalau itu terjadi aku dah mati 7 or 8 tahun yg dulu. Aku di tikam, maruah aku di jaja. Macam-macam cerita aku di sebarkan. Oleh kawan baik yg berkongsi satu cawan teh. Share makan sama-sama. Malam hari bercerita hingga lena. Tapi, hilang saja kelibat aku, mulutnya lancang bercerita tentang keburukkan aku. & aku tidak sekali-kali membalas. Aku malas menjadi sehina dia. Aku ambil keputusan mengundurkan diri tanpa sebarang perdebatan. Kerana semua org tahu lagak laku aku. Aku tak perlu mempertahankan cerita bg pihak aku. Even all her stories is true, org cuma akan nampak who is she and what i am.

Kerana... orang yg menjadi pendengar setianya sendiri membuka kisah dia menikam aku. Org itu sudah nampak siapa benar siapa yg jahat! Aku tak payah berusaha untuk membela.. I dont want to be just like her.. Kalau org nak percaya apa yg dia mengarut biarkan labu.. aku no heart feeling.. aku dah takde kat situ dah. bukan nak lari tapi aku malas nak memperbodohkan diri aku. sampai masa dia sendiri akan sedar... hingga kini aku tahu dia masih rasa bersalah...

So kalau kau di tikam, jangan sekali-kali ikut gerak laku dia. nampak lebih buruk kerana wajah kau lebih ketara dendam darinya. Just do you best to show whats the true is... believe me people will see it. waktu itu org akan nampak wajah dia yg sebenarnya... bukan lawa pun! hahaha

No comments:

Post a Comment