Wednesday, April 27, 2011

Back like before...


Ya... After 2 months bekerjaya (even tak berpangkat tinggi..huhuh) aku kembali menjadi "House Director". Ceh! tak nak kalah.. Well aku kan Norhaida Wahid. Mana boleh kurang dr org lain.. aku nak jd lebih baik or lebih sengsara.. or lebih kaya.. err... kaya tak nak la.. bukan leh tukar ngan pahala.. aku kembali mentadbir urus rumah dan anak2.. maka aku akan jd tarzan sepenuh masa sambil cuba mencari peluang2 mencari sedikit wang untuk saku aku sendiri.. ye la rambut aku ni kena buat rebonding paling tidak setahun sekali.. hehehe... dah la rupa tak lawa.. at least rambut terurus ok la.. kan sayang??

Nasib baik la timming aku berubah kerjaya ni serentak dengan tarikh boss cuti... So permulaan perubahan karier ni kita buka dengan percutian dia hari org bekerja.. heaven!! tak ramai org.. just ada pelancong je.. kitorg pg The Legend International Water Homes..

Best giler! Hotel luxury, comfortable & cantik. Staff dia so friendly.. The boys yg paling enjoy, ada private pool. So budak2 ni berendam selama yg diorg nak.. smpi diorg tak nak mandi dah.. penat!! hahaha klu tidak selalunya aku kena jerit2 panggil diorg naik.. kali ni aku suruh diorg mandi jgn naik2 hahaha... Tapi serius beb.. mmg enjoy. selesa sgt! mmg berbaloi dgn apa yg kita byr... Nak honeymoon pun sgt la sesuai.. tak kuar bilik la jawabnya.. hahahaha

Ni antara gambar2 kitorg kat hotel tu.. sorry.. takde gambar kat tepi pantai sbb tak sempat nak gi mana2.. budak2 syok mandi kolam dlm bilik.. hahaha










2 comments:

  1. wah memang best la haida..
    ada private pool..
    kite nak mandi manda dgn abg pun syok kan..
    dpt merasa..wah sure mahal kan haida??
    brp ya 1 mlm kalau bilik mcm ko ni??bik ni panggil type apa??bestnye..

    ReplyDelete
  2. koim, mmg best... ni aku amik yg paling murah almost 400 including tax. breakfast utk 2 org.. tp price tu utk hari biasa.. peak season mahal sket la.. yg paling murah pun 400++. bilik ni garden pool. hang try tengok website dia la.. google the legend international water homes. kat situ ada byk lg gambar2 yg boleh hang tengok.. mmg menyeronokkan.. hahaha

    ReplyDelete