Monday, December 6, 2010

Salam Muharam 1432 hijrah


Tahun baru, Kael pun akan berhijrah.. bukan berhijrah rumah or sekolah.. tp berhijrah ke alam dewasa.. InsyaAllah tak ada masalah hendaknya... Makin membesar dah anak aku ni... Nanti masuk sekolah plak.. lps tu klu dia pandai masuk asrama.. lagi pandai lagi masuk Universiti.. (InsyaAllah, amin).. dah mula berjauhan aku dengan anak sulung aku ni...

Kael baik.. dengar kata. Tapi kekadang lupa diri bila bermain sampai boleh hilang. Dia saygkan adik2nya... tak suka adik perempuan (Dont know why) Sekarang dia dah tak nak adik dah sebab takut bilik sempit.. hahaha klu dpt adik lelaki lg satu bilik 2 org la sayang oooiii... Dia pantang disuruh cepat je dia nak buat. Dia suka di beri perhatian bila bercakap. ha.. dia mmg suka bercakap, suka bertanya dan suka buat aku sesak dada dgn soalan yg remeh.. ikut perangai aku la kot.. hahahaha

Tak apa la.. janji dia anak yg soleh. Rajin solat, rajin mengaji.. kekadang dia ajar angah mengaji.. tp mcm biasa.. angah ni bertahan tak sampai 5 min.. lps tu malas mengaji.. sian abg dia.. hahaha

No comments:

Post a Comment