Saturday, December 18, 2010

Bila komunikasi berkurangan

Setelah penat bermain.. rehat kejap sambil tengok tasik

Gelak sakan naik buai.. 1st time tuu....

Seronok bukan main budak ni jumpa kolam! Jgn la ada niat nak ajak dia balik confirm dia melalak satu alam

Baca tajuk aje dah mcm2 benda difikiran.. Jgn propa.. cuma nak bg cik abg tengok gambar aktiviti bebas anak bini dia tatkala dia tdo di Surabaya.. well... aku malas dah nak ulas byk2

Pagi sabtu 18 Dec 2010, aku bwk anak2 pg mandi kat kolam Putrajaya Presint 6.. tapi malangnya sampai dah kul 10.30am.. kolam tu tutup kul 11am utk 1st session... budak2 ni dah ready dr umah pakai baju swimming.. aku pun byr je la.. bg diorg mandi kejap.. seperti yg dah kujangka.. diorg protes sbb dpt mandi kejap je.. tp kejap2 pun tersungkur jugak blk umah.. OK.. ibu janji esok kita mandi kolam.. kita bangun awal.. OK?? nasib baik dgr kata.. hehehe

Ptg kul 3pm.. aku ajak anak2 semua pg Taman Tasik Titiwangsa.. ada gath member2 SEVOTA.. tak ramai mana pun tp still happening.. kenyang makan + gelak.. biasa la.. klu org loklak ngan org suka ketawa berjumpa.. duduk berborak sehari suntuk pun tak puas... anak2 aku sampai kepenatan... & tak penah terkecuali.. si angah selalu keliru antara nak kencing ngan nak berak.. aku pun heran.. nak kena bwk dia jumpa doktor la.. apasal dia jd mcm ni.. kelam kabut berlari cari tandas kata nak berak.. alih2 kencing je.. letih!!

anyway.. anak2 enjoy.. aku pun seronok.. so esok seperti yang dijanjikan.. aku kena bwk budak2 ni mandi kolam kat Putrajaya balik.. hehehe.. asalkan diorg seronok sudah.. nanti minggu depan aku nak bawak diorg gi I-city.. bila keadaan reda.. malas nak Q panjang2.. sebab srang ni org tengah ramai duk nak pg sana.. ok.. dear.. hope u enjoy la baca entry kali ni.. tengok anak2 u yg hensem2 & comey ni bergumbira...

No comments:

Post a Comment