Wednesday, December 8, 2010

End of the year

Reaching 31st Dec 2010...

Takde azam.. so aku takleh nak congak azam aku terlaksana ke tak.. malas dah nak buat azam sbb selalunya azam tu hangat2 tahi ayam.. susah nak capai.. aku ni byk sgt alasan, dalih itu dalih ini.. last2 berkubur terus azam aku ni pertengahan Januari lagi.. lupakaaannn...

Banyak peristiwa, kedukaan, tekanan dan kegembiraan.. Aku menghadapi pembedahan Fuzael seorang diri.. hanya sorg saja yg dtg melawat.. eli.. yg lain2, ada yg nak dtg tp aku tak bg sebab jauh.. & masa tu ada gelombang H1N1.. better tak payah.. aku mls nak menyusahkan org... susah senang aku hadapi sendiri.. bukan sombong tapi aku MALAS! Cuma ada byk isu yg aku susah nak lupakan.. Aku selalu meroyan tak tentu hala. Kejap sawan kejap ok... ptg ceria mlm mengamuk tak tentu pasal. Aku sendiri tak tahu kenapa aku jd mcm tu.. padahal dulu aku happy go lucky.. tak kisah apa jadi aku mls nak amik hati.. entah la.. teruk sangat ke tekanan aku? Jd suri rumah ni bukan susah sgt pun.. jaga anak2 sendiri bukan anak orang lain.. aku sendiri tak ada jawapannya.. apa yang pasti bila aku stress aku selalu dengar suara halus suruh aku buat macam-macam.. Ah!! lantak la..

Sekarang ni bibik Suyatni dah ada.. ringan sikit keja aku.. So sekarang ni aku sibuk mencari kerja.. hantar resume, pg interview.. malasnya.. kalau la boleh kerja dari rumah.. nak buat business tak tau nak buat apa.. modal pun tarak! keja la dulu sampai modal cukup.. insyaAllah.. ada rezeki ada la.. aku tak kisah.. rileks.... hahaha

anak2 aku ni.. asal aku nak berblogging ada je yg merengek.. si adik merengek nak main keyboard.. angah nak pisang! nasib baik kael rilek je tengok tv.. klu tak aku jentik jugak burung dia nnt.. sabar ibu.. sabar... anak2 mmg mcm tu... hahaha

No comments:

Post a Comment