Sunday, July 11, 2010

5 minit yang menyeksakan!!


5 minit saja... tak lebih dari itu. Tapi ianya sungguh menyiksakan dan menyakitkan hati. Nasib baik ianya berlaku bukan peak hours...

Muhammad Miqhail & Muhammad Rafael HILANG!!! cuma aku takde la rasa takut sangat sebab diorg hilang kat tempat yang mmg selalu diorg pergi.. Giant Bdr Kinrara. And masa tu orang pun tak ramai lagi. So aku mmg boleh dengar suara tangis si Rafael. cuma aku tak nampak batang hidung dia kat mana masa tu.. then aku berlari sambil dukung Fuzael mencari susuk tubuh dua beradik itu. Aku masa tu berdoa harap mereka berdua tak hilang berasingan. Kiranya hilang together2... Tempat yg ada dlm kepala otak aku yg harus aku tujui... Information Counter... belum sempat aku sampai, aku dengar announcement jumpa 2 org budak lelaki melayu! takde org lain dah tentu anak aku.. syukur diorg masih bersama.. then apa lagi tak cukup tanah aku berlari menuju ke Information Counter... Dalam counter tu.. baek je dua2 beradik ni duduk. Dua2 dah berjurai air mata...

Masa tu hati aku macam2 perasaan ada... sakit hati, marah, lega dan geli hati...
Sakit hati sebab masing2 tak dengar kata. Mentang2 tempat tu dah diorg dah biasa selok beloknya, asyik nak berlari tak ingat dunia.. last2.. tak jumpa aku menangis la jawabnya!
Marah sebab buat aku tercungap2 berlari sambil dukung adik dia. Si Fuzael seronok je sbb aku dah mcm terlompat2 sambil dukung dia.. adeh.. penat!
Lega bila dah nampak muka dua2 budak nih
Geli hati sebab tengok innocent je dua2 beradik ni duduk kat kerusi dlm counter. hahaha budget baik je masing2...

Nampak je muka aku.. si Rafael terus peluk & mcm biasa taubat nasuha.. kejap je dia taubat.. lps tu TauBuat... byk kali dia ckp tak nak lari dah ibu.. angah tak nak lari dah.. 15 min lps kejadian bukan main erat dia pegang seluar aku.. sampai nak londeh jdnya.. Terus ketiga-tiga anak aku duduk diam dlm trolley... tapi... mcm aku ckp td kejap je.. lps tu buat perangai balik..

Banyak pengajaran... aku bersalah! ya aku mengaku... ianya hanya ambil masa 5 minit saja.. tapi ianya sungguh menakutkan.. Aku akan berusaha memastikan perkara seperti ini takkan berlaku, Yes! i have too.. kerna... aku takut tak diberi peluang melihat mereka lagi... For Kael ini kali kedua.. Rafael 1st time.. sooooo careless!!!! ayoooo....

Dah la comey & hensomeburger anak2 aku tu....


No comments:

Post a Comment