Tuesday, May 29, 2012

Travelogue Labuan - Day 3

Hari ni xde aktiviti yg boleh dicerita sgt pun.. mikael demam sakit kepala.. bila sakit menangis bagai nak rak.. bila dah sihat sket melompat xingat arah... hmm suka ati ko la..

cuma pg td aku berjalan kaki dr hotel ke klinik penat jugak la sbb Fuzael xnak berjalan.. asyik nak berdukung je.. huhuhu... bila smpi klinik doktor plak xde.. kecewa penat semua ada.. sampai hati doktor tu xmasuk klinik.. last2 beli ubat paracetamol kat farmasi je.. lps tu tahan teksi blk hotel.. jarak dia dekat je TAPIIII... aku teksi tu charge 8 hinggit tau!! hahaha gasak.. aku dah letih nak menapak balik hotel .. ngan angah asyik membebel je.. adik plak xnak berjalan langsung.. mikael hmm.. muka monyok mcm ikan masin!

tp sempat la aku snap gambar Dataran Labuan.. xbesar pun.. tengok pada saiz padang dataran tu boleh imagine berapa kepadatan penduduk di sini.. yg rata2 org2 luar yg bekerja di sini..

Psstt... sepanjang 2 hari lebih aku kat sini.. aku selalu nampak pompuan cantik seksi2.. yg mcm xde rasa malu peluk2 lelaki..  incik boss kata ayam filipina.. entah la..  Semoga Allah pegang hati lelaki kesayanganku ini.. InsyaAllah.. Aamiinn



Jalan raya yg lengang.. sekitar jam 10am.. 



No comments:

Post a Comment