Monday, May 28, 2012

Travelogue di Labuan - Day 2

today still dlm mood rehat lg.. tido sepuas-puasnya.. anak2 mandi kolam aku snap photo mana yg dpt.. ternyata di Labuan bandar yg sgt rileks.. xde kereta laju-laju.. xde traffic jem.. sgt tenang.. xboleh bawa budaya KL ke sini.. xde apa yg nak di kejarkan.. Pagi2 aku breakfast.. byknya mat saleh.. semua pakai coverall.. huhuhu

lps breakfast aku sambung tdo balik.. huhuhu sori ler bukan selalu pun.. sekali sekala.. lg pun fuzael tdo lg.. aku pun masuk selimut tdo ngan dia la.. incik boss gi keja.. bila dah semua dah bangun apa lg aktiviti ari ni mandi manda.. aku mls nak mandi ari ni.. lepak tepi kolam & amik gambar anak2 & kolam.. hehehe...

enjoy la tengok gambar2 ni yea..

























tu je la aktiviti aku ari ni.. esok baru planning nak jalan2 gi cari tempat menarik kat sekitar labuan.. esok baru kita fikir nak gi mana yea.. hehehe.. dah mlm. aku pun dah mengantuk.. tata kawan2...

No comments:

Post a Comment