Thursday, October 1, 2009

Ibu kuat ker?

Kael : Ibu ni kuat

Aku : (Kerut dahi) Kuat? Naper abg kata ibu kuat?

Kael : Ye la ibu kuat. Ibu makan cili banyak

Aku : Ye la naper abg kata ibu kuat? ibu kuat apa?

Kael : Ibu kuat pukul abg pakai hanger.

Aku tergamam. Dia masih teringat insiden aku pukul dia pakai hanger sebab dia kacau adik dia sampai nangis. Fuzael tengah leka menyusu ditariknya bantal di kepala Fuzael. Meraung budak tu jadinya sebab terkejut + sakit kepala terhentak ke bawah. Aku naik gila bila tengok insiden tu terus capai hanger pukul kat kaki dia. Masa tu rasa geram sangat. Allah saja yang tahu betapa marahnya aku waktu itu.  Dah lebih seminggu berlalu. Tapi Kael masih ingat lagi. Itu kali pertama aku pukul dia. Sebelum ni takat tarik telinga. Aku selalu tak boleh control. Tak tau la.. either aku ni garang ke or anak-anak aku yang lasak? Kalau aku malas nak pukul makin menjadi-jadi diorg berdua. Makin galak gelak ketawa bila puas merosakkan barang-barang kat rumah. especialy si Rafael. Aduh, betul-betul mencabar kesabaran aku. Kalau tak sabar memang dah lama kena pelempang budak-budak ni. 

No comments:

Post a Comment