Monday, June 4, 2012

Travelogue Labuan - Day 8

Hari ini penuh aktiviti.. incik boss cuti!! yay!!! semua dah get ready nak pusing satu Labuan.. kekekeke..

Jam 9 bermula dgn pergi ke pusat bandar. hantar baju gi dobi.. mahal nak mampus.. baju budak je.. kena charge 38 hinggit tau.. hahaha.. kat sini semua main duit je tau.. klu duk sesorg insyaAllah boleh survive.. klu family mcm aku ni.. sakit sket la.. makan pun boleh tahan gak harga dia.. mahal.. yg murah kat sini klu ikut wikitravel  kereta, rokok, arak, perfume & chocolate.. yg lain2 mahal! huhuhuh...

lps hantar baju ke kedai dobi.. kitorg terus gi dataran Labuan gi pasar pagi.. yg aku perasan kat sini ada nasi kuning.. aku xsure rasa dia mcm mana.. aku just beli nasi lemak ngan air.. anak2 aku makan ketam ball & sosej goreng.. hmm takde benda lain nak beli..













bila dah settle beli makanan, kitorg terus bergerak dgn kereta pinjam ke destinasi seterusnya.. Pantai Layang-layang...heheheh.. legam la kulit korg.. jarak perjalanan takde la jauh.. bila dah smpi anak2 begitu gumbira hahahaha... org  bandar jarang2 dapat pijak pasir lembut tepi pantai.. so masing2 duk tepi pantai duk jerit wah.. wah.. wah bila ombak datang hahaha.. nasib baik tak ada orang.. lantak korg la.. janji enjoy!!! hehehehe

actually ada byk benda aku nak citer tp lately ni internet kat hotel ni slow.. maybe sbb aku duk download citer katun utk fuzael.. hehehe.. nnt bila dah saelamat smpi umah aku update citer la yea.. buat masa ni bg aku rileks kat sini ngan anak2 sementara ada cuti lg nih.. nnt nak shopping utk adik beradik & kawan2.. hehehe tata


No comments:

Post a Comment