Saturday, June 2, 2012

Travelogue Labuan Day 6

delay sehari aku update blog aku.. Sbbnya xde aktiviti yg boleh dibanggakan.. hanya menyakitkan hati.. anak2 aku bergilir2 demam.. hari ni si rafael & fuzael plak.. mikael dah sembuh Alhamdulillah.. Aku terjumpa farmasi kat dlm Ujana Kewangan.. TAPIII.. dia bukak kul 2.30pm! kaya dah kot owner farmasi ni.. buka kul 2.30 tutup kul 7.. apahal? masa aku gi tu kul 10.30am.. aku pun blk ngan hampa.. bwk la anak2 aku blk hotel.. lps tu kul 2.30 aku gi lg sekali.. xbukak2 lg.. aku nampak ada org dlm kedai tu tp entah apa disibukkan kat dlm tu.. kul 3pm xbuka2 kedai lg.. mmg dah kaya giler agaknya tokey kedai ni.. aku nak beli cool fever utk anak2 aku.. ngan ubat demam dah tinggal sikit.. aku mls nak gi bandar sbb nak kena heret semua pahlawan aku ni.. klu masing2 baik perangai xpe.. ni asyik membebel bila nak smpi.. nak plak si Fuzael xnak berjalan.. asyik nak berdukung je.. aku dah sakit satu bdn.. lenguh tangan kaki.. huhuh... sabar je la.. 

so seharian ni anak2 aku xdpt mandi kolam.. huhuhu muka monyok sorg2.. nak kesian pun xleh.. sbb masing2 tak sihat.. tunggu dah sembuh betul2 baru aku bg mandi kolam.. cuma ada satu gambar je yg dpt aku share ari ni.. gambar keta Toyota AE86! hahaha... kali ke 2 aku jumpa keta ni.. dulu sebiji aku jumpa atas jalan kat area Puchong.. tp yg kat Puchong tu lg real.. dia siap buat tulisan jepun kedai taufu tau.. pergh! mmg die hard fan Initial D betul mamat tu.. cuma yg aku jumpa  kat Labuan ni.. dia buat kaler hitam putih... tp still terbaik! hehehe


Niat di hati nak amik gambar lg.. tp nampak owner dia dtg.. terus xjd.. huhuhu... ada rezeki kita jumpa lg ye..

No comments:

Post a Comment