Saturday, June 4, 2011

i'm back to hometown

Psst... apa yg aku nak tulis ni jgn bg tau mak aku tau. ada part yg aku xbg tau dia.. hehehe... janji tau!

aku balik kelantan tanpa boss... SO INCOMPLETE! klu bab gi jln2 shopping aku suka la klu dia xde. tp most of the time aku rasa mcm kekurangan. Sebab selalunya dia ada, tp kali ini dia xblk bersama... setiap org yg tanya "eli tok kelik ko?" aku sedih je nak jawab... tp ku pendam dalam hati.

ok aku mulakan diary aku ni dengan kenduri kahwin Faiz, adik bongsu boss. Segala persiapan dibuat sederhana. Bilik pengantin cantik. Hantaran superb! almaklumlah, anak bongsu so boleh tahan la.. hehehe dlm hati aku ada rasa sayu sebab dulu, kenduri aku ala kadar. Sebab boss penjimat. Dan kini aku bersyukur kerana dianugerahkan suami 'kedekut'. kerana dia kedekut, aku dapat kehidupan seperti ini.. Terima kasih sayang...

Malam, 29 May 2011 hari pernikahan. Alhamdulillah sekali lafaz Mohd Faiz sudah sah melangkah ke alam baru. Aku doakan semoga kehidupan barunya ini berkekalan dengan penuh warna kebahagiaan sepanjang hayat mereka.. amin.. tahniah ayah su..

Aku yang menjadi fotographer tak bertauliah dah mula buat masalah. Memory card tak bawak!! pulak dah.. mengamuk puak2 ni la.. nasib baik ada sorg tu bawak memory card, so then bermulalah aksi berposing. Tapi problemnya malam.. build in flash ni tak berapa bagus.. so next budget would be speedlight.. hehehe boss pun dah approved. Thanks dear

30hb May 2011, hari persandingan di rumah pengantin perempuan. Pakaian serba pink.. aku xnak pakai sebab malas la.. bukan dapat bergambar pun kan.. sibuk. Fuzael asyik merengek tak nak ngan org lain. Nasib baik lps tu dia nak ngan Seman, sepupu boss. Seman la duk jaga dia.. terima kasih man.. jasamu dikenang. takde apa yg menarik utk aku ceritakan. gambar2 aku dah upload kat FB aku.. nanti la aku upload kat sini selepas aku edit cantik2 hehehe..

31hb May 2011, aku ikut Faizah gi Munduk Siam. Orang ramai, tapi aku tak tau apa yg menarik kat sana.. baju kanak2 sama je design di semua kedai2.. mainan pun xde yg menarik. Cuaca panas terik!! pedih muka.. mmg penat giler.. aku beli baju Ben 10 utk anak2.. Happy je budak2 ni dapat baju baru hehehe... takde complain.. bagus anak2 ibu.. mlm tu plak aku gi wakaf che yeh. beli kasut adidas utk budak2 ni.. comey giler fuzael pakai kasut. satu hari suntuk aku berjalan di KB dah mcm ibu tak ingat anak aku jdnya.. balik umah kul 11 anak2 dah terbongkang tido.. siannya.. takpe ibu dah beli kasut & baju baru kan?? hehehe

opss!! ada keja sket.. nnt aku sambung ok .. da...

No comments:

Post a Comment