Monday, September 28, 2009

Its a new chapter starting...

Setelah sekian lama aku tak involve dlm blogger things, mungkin sebab aku tak berapa sibuk, cuma sibuk tidur. Jadi aku sentiasa rasa malas. Serba serbi malas. Malas kemas rumah, malas nak masak. Nak chatting ngan "lelaki tercinta di offshore" pun aku jadi malas. Tapi bila rindu giler malas pun hilang!

Agak-agaknya hari ni dapat tahu ke "lelaki tercinta di offshore" balik bila? 

Sebenarnya hati aku ni terbahagi dua yang tak sama besar. Bahagian besar aku nak "lelaki tercinta di offshore" pulang ke rumah menghabiskan sisa syawal bersama. Bahagian hati aku yang kecik nak dia stay kat sana kerja cari pitih.  Nanti boleh beli perabut rumah lagi. hehehehe...

Tengahari ni kawan-kawan opis ajak gi Jalan TAR. Dah lama jugak aku tak pergi sana. Aku tak tau apa aku nak cari. Hari ni aku pakai high heels.. Lenguh la kaki nanti...

Jam dah dekat kul 12... aku rindukan Fuzael

No comments:

Post a Comment