Thursday, March 22, 2012

Bila Fuzael demam..


Actually citer ni dah 2 minggu berlalu.. tp aku update je la ye.. hehehe nampak sgt aku terdesak takde citer

Dah lama benar budak manja ni demam.. sudah berbulan2 lamanya.. syukur kerana Allah melindungi aku & anak2.. Tapi tetiba dia demam smpi aku kena bwk dia gi klinik kul 12 mlm... tp dia tak merengek langsung.. senang mkn ubat.. Alhamdulillah.. baik anak ibu ni.. tak mcm ibu kecik2 dulu.. huhuhu insaf aku!

tengok la berapa byk botol ubat dia kena telan.. huhuhu

syringe ni tak termasuk ubat demam.. sbb td doktor dah masukkan ubat punggung.. so ni ubat batuk, selsema, sakit tekak & antibiotik.. doktor kata klu tonsil dia tak surut bengkak dia kena operate.. aduhai.. operation yg sedia ada pun aku dah tak sanggup lalui dgn dia.. even minor surgery pun.. still dia kena berpuasa.. nak plak dia ada history prob ngan bius.. takpe la.. ibu jaga adik betul2.. so that adik akan sembuh & tak payah operate! kan!!

sian dia.. dah terlena byk sgt ubat kena makan.. aku mls betul nak bg mkn ubat batuk ni.. tp bila condition dia pun dah teruk sgt smpi satu umah boleh dgr kahak dia. Terpaksa aku bg ubat batuk.. esok baru aku nak start bg ubat batuk asmakur.. sian anak manja ibu ni...

No comments:

Post a Comment