Sunday, October 16, 2011

Speach Therapy


Actually dah lama aku nak post kisah Fuzael gi speach therapy ni. Tapi aku sejak berkecimpung dgn dunia perniagaan ni.. aku bz giler. Mmg xde masa nak taip panjang2. Mlm ni aku xde order for tomorrow, so aku ada masa nak update blog.. sorry kekawan. serius aku mmg sibuk. Tido pun xcukup. Tp klu xde order aku rasa nak buat kek jugak.. xtau la seronok kot! hahaha...

Anyway kita proceed kisah psl speach therapy. Fuzael kena attend speach therapy sebulan sekali. Dah byk kali dah dia attend therapy ni.. ada byk jugak perubahan & perkembangan. Nama therapist tu Ms Wei Li. Soft spoken. hehehe... Fuzael memula takut ngan dia.. tp Ms Wei Li tau nak break the ice. Now Fuzael dah tak takut ngan dia. Fuzael jd enjoy setiap kali appointment. hmm...

Ada pelbagai permainan disediakan utk Fuzael, main bubble la, main potong buah & mcm2 lagi.. Fuzael mmg enjoy.. Aku pun xpressure... xpayah nak Q panjang. Menunggu pun xlama. hmm.. kan bagus klu semua dept mcm ni...





No comments:

Post a Comment