Sunday, April 25, 2010

Diari hari ini - 250410

Kesan dari grommet tu, telinga Fuzael kerap keluar cecair warna coklat. Lps tu area telinga kiri dia takleh sentuh. dia akan menjerit sakit. Isnin nnt ada appointment dengan doktor ENT. So aku bg dia makan ubat demam & gripe water bg dia jangan rasa sakit. kesian dia, nak tido pun sakit.

Kata doktor emergency Pantai, tu normal sebab mmg fungsi grommet keluarkan lendir dlm telinga dia and then dia baru terasa ada benda dalam telinga thats why dia tak selesa. So kita tengok isnin nnt mcm mana yek...

Ok lepas tu aku ada ternampak 2 ekor cacing panjang halus kat dlm jamban. Aku syak si Rafael punya, so hari ni aku isytihar perang ke atas cacing2 sedunia!! hahaha... dua2 adik beradik dah makan ubat cacing sebotol. amik kau! masuk dalam badan anak aku kenapa?

Hmm... aku rasa tu je kot utk hari ini. takde citer gempak lg hari ini. Tapi yg nyata aku dah malas nak kira hari. Nanti lg sakit rindu aku jdnya... bye

No comments:

Post a Comment